Nu börjar vi blogga!

Hej alla på Bloggverkstan för Elevens val åk 4-6!

Ni som hade turen att få era lag godkända redan i fredags, har nu fått tillgång till era bloggar, så nu är det bara att logga in och börja blogga!

I går träffade jag ju de flesta av er, när jag var runt i klassrummen, så även ni andra, som vi inte hann med i fredags är också anmälda och godkända!

Jag har skickat ut era inloggningsuppgifter på de mejladresser som ni fyllde i när vi skapade lagen.

STORT LYCKA TILL nu i veckan!

Mejla mig om någonting krånglar, om ni inte har fått mitt mejl med inloggningsuppgifterna, eller om det är något som ni undrar över!

Ps. Sandra & Ebba? Jag kunde inte mejla er på den adressen som du skrev ner igår. Har ni någon annan jag kan använda?

Mejla mig på:

isabella.johansson@monsteras.se

Vi ses på fredag!

Hälsningar Bella

Kommentera

