Oönskad reklam på bloggen!

Hej!

För en tid sedan började det dyka upp reklamannonser här på bloggen. Annonserna syns inte när jag är inloggad, men dyker upp titt som tätt när någon annan är inne och läser. Jag vill bara förtydliga att jag tar avstånd från all sådan reklam och gör allt jag kan för att ta bort den!

Är det någon som har kunskap om hur man får en helt och hållet ”adfree blog” eller tar bort oönskad reklam, tar jag tacksamt emot råd och tips kring detta!

Med vänliga hälsningar,

Isabella Johansson

Bibblabella

Kommentera

