Bibblabella i eterns brus!

Hej!

Nu har det blivit lite julfint här på Bibblabella! För er som inte känner igen er, har jag bytt bloggens ”tema” dagen till ära, för snart nalkas det jul och nytt år! För lite mer än ett år sedan skrev jag också mitt allra första inlägg på Bibblabella och för detta passar väl ingenting bättre än lite julstädning?!

Och ni vet väl att jag  har varit med i radio? Förra veckan ringde SR P4 Kalmar upp mig och frågade om jag ville komma in till studion och berätta lite om hur jag jobbar som skolbibliotekarie! Det var verkligen en glad överraskning! Ni som har missat sändningen, kan gå in HÄR och lyssna på mig! Jag intervjuades av Maria Skagerlind torsdagen den 19 december runt elvatiden i sändningen ”Din förmiddag i P4 Kalmar”. Om ni klickar er fram en timme ungefär i sändningen, hittar ni mig i eterns brus!

IMG_4267

GOD JUL

&

GOTT NYTT ÅR

ÖNSKAR

BIBBLABELLA!

Kommentera

