Tekoppens tankar

Hej!

Jag har upptäckt en underbar blogg som heter Tekoppens tankar som jag tycker ni ska förära ett besök om ni har tio minuter över idag! Skriver gör Sebastian som kallar sig tekoppen och bor i Stockholm.

Jag har råkat snubbla över Tekoppen några gånger innan, men det var när jag läste en recension om ”Lady Chatterleys älskare” som jag fastnade! Wow, vilket skarpsinne, vilken humor och svärta! Jag älskar att läsa Tekoppens tankar om böcker och litteratur och kommer titta in där titt som tätt framöver. Hoppas ni gör det med! Sebastians tankar hittar ni även på Litteraturmagazinet.

Tack för en finfin blogg Sebastian!

2 reaktioner på ”Tekoppens tankar

Kommentera

